Lillehammer

sep 28 21:13

Kinna-Veslesetra-Rindasen-Kinna

Rundtur på kjølen mellom Rudsbygd og Auggedalen. Kan startes både fra Rindåsen og Kinna. Stien er for det meste flott skogssti, avbrutt av korte partier med plunder. Stien nellom kinna og veslesetra og mellom rindåsen er spesielt fine. Løypa er for det meste godt merket med rødt på steiner og trær, og er skiltet ved kryss. I åpne partier er det mulig å gå seg av sporet, så last gjerne ned denne turen. Det er mulig å endr/ forlenge ruta ved å ta av mot Stølan midtveis mellom Rindåsen og Kinna. Fin sti dette også.

For geocachere ligger det tre cacher pluss en multi på denne ruta. Kjør isåfall ruta den veien jeg gjorde.

MERK: Jeg gikk denne ruta på beina da jeg logget. Den siste kilometeren før Rinnåsen var jeg av sporet et stykke. FØLG RØD MERKING!

• Lengde : 8.63km
  • Oppover : 472.75m
  • Nedover : -489.35m
  • Laveste punkt : 754.20m
  • Høyeste punkt : 844.00m

jun 22 19:31

Håkonshall-Vårsetergrenda

Teknisk stisykling med noen krevende partier. Her kan man få testet stisykling teknikken. Hele traseen er syklebar.

Sporet er gjort med min Sony Ericsson W995. Den legger ikke inn høyde i gpx filen.

Sporlogg detaljer fra Polar S720I:

• Høyeste punkt : -20000.00m

jun 20 22:11

Røyslimoen-SørMesna-Natterudstilen-Birktraseen-Kanalen-Røyslimoen

Følg Messenlivegen nesten til Mesnalia. Ta til Høyre i krysset mot Lismarka/Åsmarka/Moelv. Følg veien ca 200-300 m. Ta til venstre inn på en skogsbilvei forbi en bom. Følg skogsbilveien langs med hele Sør-Mesna. Ta til venstre i krysset i enden av Sør-Mesna. Følg veien til du kommer til Mesnalia Islandshester. Ta veien opp til høyre. Følg veien oppover til du kommer til ei rød hytte. Ta veien som går skrått oppover mot venstre. Følg denne gjennom et setregrend avsperret med bom. I krysset ta til venstre ned mot Natterudstilen Skisenter. Følg veien helt til Sjusjøveien. Ta til høyre oppover veien ca 300 m. Ta til venstre inn kanalvegen. merket med Birkebeinerrittet. Fra her følger man Birkebeinerritt traseen. Følg skiltingen.

Fin tur

Sporlogg detaljer fra Polar S720I:

• Lengde : 55,2 km
  • Oppover : 13,176 km (24%)
  • Nedover : 16,823 km (30%)